Onze Azië reis - A trip of a life time! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Hans Pieter en Arti - WaarBenJij.nu Onze Azië reis - A trip of a life time! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Hans Pieter en Arti - WaarBenJij.nu

Onze Azië reis - A trip of a life time!

Door: Arti Bholasingh

Blijf op de hoogte en volg Hans Pieter en Arti

10 September 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Welkom op onze pagina!

Hans Pieter en ik gaan een nieuw avontuur in. We zijn in loveee with Asia! Daarom gaan we terug voor een langere tijd en gaan meerdere landen bezoeken. Ons wensenlijstje ziet er als volgt uit:

India
Vietnam
Indonesië
Maleisië
Singapore

India is redelijk gepland en de rest is nog helemaal open. Willen we toch niet naar Laos? Dan gaan we niet naar Laos. Toch wel de Fillipijnen? Dan gaan we naar de Fillipijnen. Wat een vrijheid :)

We hebben beiden wat gereisd maar niet op deze manier. Ik ben benieuwd welke mooie gebieden, dieren, culturen we gaan ontmoeten.

Hans Pieter en ik zijn onlangs uit onze comfortzone gehaald en gaan dit gewoon nog een keer doen! spannend!

We houden je op de hoogte met ons reisblog and please feel free om een reactie achter te laten, ook als je ons niet persoonlijk kent!

Hartelijke groetjes,
Hans Pieter & Arti

• 11 September 2014 - 12:44

Rick:

Lieve vrienden,
    Ik wens jullie veel plezier in de dingen die jullie gaan ontdekken en mee gaan maken.

Make it a time to never forget.

• 13 September 2014 - 09:27

Marc:

Knappe pagina
    Veel plezier en spannende avonturen gewenst.
    M&M

• 13 September 2014 - 11:43

Wouter:

Subh yātrā!

• 16 September 2014 - 19:15

Saskia :

Uiteindelijk is alles voorbestemd,dus altijd relax

• 04 November 2014 - 11:56

Ludwig Erentreich:

wat geweldig dat jullie deze grote reis maken. kan alleen maar zeggen jaloers jaloers jaloers. wat een ervaring. heel veel plezier samen. gr. Joost en Ludwig.