04.15 AM Rise and Shine!! Let's catch some fish! - Reisverslag uit Mengwi, Indonesië van Hans Pieter en Arti - WaarBenJij.nu 04.15 AM Rise and Shine!! Let's catch some fish! - Reisverslag uit Mengwi, Indonesië van Hans Pieter en Arti - WaarBenJij.nu

04.15 AM Rise and Shine!! Let's catch some fish!

Door: Arti Bholasingh

Blijf op de hoogte en volg Hans Pieter en Arti

28 April 2014 | Indonesië, Mengwi



Om kwart over 4 gaat de wekker. Ik voel me niet fit. Door de warmte heb ik maar 2 uur kunnen geslapen. Voor nu voldoende. Hup hup Rise and Shine.

We gaan vandaag vissen op zee en de zonsopgang bekijken. Ketut haalt ons op naast mijn huisje. Hier is een opstapplaats voor bootjes. Het is nog donker. David en ik stappen op de boot. Ik kijk naar boven en zie een prachtige sterrenhemel met ontelbare sterren. Zo mooi! Het is hier de moeite waard om vroeg uit je bed te komen.

We varen een uur op zee. Het wordt al licht en de wolkenformaties zijn schitterend. Nu zie ik mount Lempuyang vanaf het water. Ketut vist met nepaas. Het lijken wel haring tuigjes maar dan wel 100 aan een lijn. Hij gooit het water en geeft het haspel tje aan mij.

Ondertussen geniet ik van de zonsopgang. Een geweldige uitzicht. Ik heb wel 100 foto's gemaakt.

Volgens mij heb ik beet! We halen de lijn binnen. Yesss, our first catch! Een makreeltje van ongeveer 20 cm lang. Dit was onze eerste en laatste vangst. We hebben het makreeltje nog gebruikt als aas om een grotere vis te vangen maar dat was het.

We varen nog even rond voordat we terug gaan. Wat een geweldige ervaring om de zon op zee op te zien komen. Jammer dat er plastic in de zee ligt. Ik hoop dat men op Bali hier bewust in wordt.

Na het ontbijt ga ik toch maar ff een powernap doen. Na de lunch spreek ik met David en ibu Happy de volgende dag hun Ashram en de markt in Klungung te bezoeken.

  • 28 April 2014 - 19:13

    Yvonne:

    Wat schrijf je goed Arti, het is net of ik door jouw ogen Bali zie en leer kennen en zelfs een beetje meereis. Ik volg je reisavonturen met veel plezier meissie. Keep it up! X

  • 29 April 2014 - 05:15

    Hans Pieter En Arti :

    Hi Yvonne! Wat leuk dat je meekijkt en bedankt voor de fantastische feedback. Ik hou je op de hoogte. Liefs Arti

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Mengwi

Hans Pieter en Arti

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 19060

Voorgaande reizen:

12 September 2014 - 01 Februari 2015

Onze Azië reis - A trip of a life time!

21 April 2014 - 22 Mei 2014

Indonesië

Landen bezocht: